lørdag 15. august 2009

Og så dumme er de...

"14. august-komiteen med Høyre-politiker Aamir Sheikh i spissen, har i år valgt å gi pris til Frps Carl I. Hagen. Han får utmerkelse for hans bidrag til integreringsdebattenn"

Hvis det er noen som fortjener den prisen så er det absolutt Carl I. Hagen! For han syr ikke puter under armene på innvandrere og han bøyer seg ikke ned for å bli rævpult av religiøse tullinger.

Har sakt det før og sier det igjen, får vi innvandrere spessial behandling så øker rasismen! Det er bare logisk tenking!

Så jeg vil si at de som gikk fra utdelingen i prostest er enten dumme eller så er de for late til å sette seg inn i hva livet handler om og det å være gjest i et land som har hjulpet de fra det landet de kom ifra.

Og det er jo heller ikke et sjokk at det for det meste er muslimer som reagerer, de skal jo spessial behandles så det holder for de er jo tross alt mye bedre enn alle oss vantro hunder og spessielt slike som meg som har vendt islam ryggen!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=557053

7 kommentarer:

  1. Hehe. Koselig å høre.

    Jeg har forståelse for at nye landsmenn kan gi faen i det nye landet man kommer til. Jeg trenger bare å tenke på meg selv. Er jeg i utlandet, gir jeg faen i om jeg må pisse på en annes manns hussvegg. Her i Norge, vet jeg bedre og skjønner at jeg må ha meg inne på et toalett. Slik er det sikkert for innvandrere i Norge også; det skal mye til for at de skal kunne føle loyalitet og patriotisme overfor det nye landet.

    På det viset er jeg enig med Hagen. En kan ikke være naiv, men må se faretegnene tidlig og iverksette tiltak for å hindre at faren blir til en reell trussel.

    Joda, skål menneske!

    SvarSlett
  2. er intergreringa rett, og at de som kommer til oss får rett oppfølging, så vil man slippe mye av skittkastingen fra begge parter. etter min mening så er mye av problemet at man i norge tar inn for mange innvandrere i forhold til hva man kan håndere. blir håpløst når små bygder skal få mottak som nærmest dobler antallet i bygda. samtidig må de som kommer til norge rette seg etter hvordan vi lever her

    SvarSlett
  3. Du kan da ikke kalle alle som gikk fra utdelingen som dumme, det sier litt mer om dine holdninger enn om de som gikk. Det er ikke minst stigmatiserende. Du sier her at utlendinger skal være taknemmelige for alt norge har gjort for oss, da spør jeg deg hvor lenge skal vi være takknemmelige og få samme dritten tilbake hver eneste gang. Jeg jobber 110 % stilling betaler full skatt og bidrar fullt til felleskassa og når jeg hører carl i hagen og hans undersåtter drive med fremmedfrykt i valgkampen så blir jeg mildt sagt provosert. Jeg er tredje generasjons invandrer og nekter å være takknemlig for noe som bør komme som naturlig av goder vi får i dette landet.

    SvarSlett
  4. Til Innvandreren!

    Kan ikke selv si at jeg er noe spesielt " Glad " i utlendinger for å si dt pent!

    Men hadde dt vært fler av slike som dg her te lands så ville jg tru at dt hadde ikke vært noe rasisme eller rasehat.
    Mitt syn på ting og andre menesker, er veldig enkelt fortallt at man oppfører sg slik som man ønsker at andre skal oppføre sg mot en selv.
    En annen ting er at når jg leser at OLA DONK kan pisse på husveggen i utlandet på en annens mans vegg og ikke skjønner bedre enn at med en sån holdning så er dm ikke md på å bidra te at ting blir bedre!
    Blir enkelte ganger ganske flau over hva OLA DONK tillater sg andre steder enn her hjemme og skjønner te tider hvorfor akkurat ting er som de er.

    Hagen får min fulle støtte te prisen!

    lykke til videre innvandreren og stå på videre.....

    SvarSlett
  5. Aner jeg et snev av stockholmsyndrom her? At 14.maikommiteen deler ut en ærespris til Hagen fordi han har bidratt til debatten om innvandring og integrering blir vel litt som om en jødisk organisasjon skulle dele ut en ærespris til David Irving - han har jo tross alt deltatt i debatten rundt holocaust i en årrekke.

    Synes forøvrig også at det er ganske usmakelig å gi Obama den prisen knappe to måneder etter at han satt av ytterligere 600 milliarder norske kroner (!) for finansiering av krigen i Afghanistan.

    Eier dere ikke selvrespekt? Og hvem skal denne æresprisen gå til neste år? Vigrid? Demokratene?

    -shaking my head in disbelief-

    SvarSlett
  6. For noe tull... greit nok å stille krav etc. Men Hagen sprer rasisme, løgner og fordommer. Har hørt ham tale og han motsier jo seg selv hele tiden. Hans "innspill" ødelegger alle muligheter for en saklig debatt om innvandring og integrering.

    FrP er kongens nye klær.. dobbeltmoral og populisme. Se FrP innvandrerne i Spania.. de er de minst integrerte av alle nordmenn her!

    Spiser man ikke sin egen medisin sier det jo ganske mye!

    SvarSlett

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)