fredag 21. august 2009

Vanntett alibi? Tror ikke det..

"- Jeg var sammen med de siktede hele natta"
+
"Kjæresten til Kongsvinger-siktet tror politiet har pågrepet feil personer for drapet på Lars Erik (18)."
+
"De er gode gutter og jeg tror jeg ville merket noe på dem dersom de hadde gjort noe slikt som dette."
=
Ikke det beste alibiet.

Litt for mye "tror" i det hun sier spør du meg.

Hvis jeg hadde vært med en person en hel kveld og politiet kom dagen etterpå og hentet den personen og siktet den personen for drap så hadde jeg ikke "trodd at politiet hadde pågrepet feil person" Jeg hadde vært sikker på at de hadde pågrepet feil person.

Dessuten så hadde jeg aldri sakt noe slik som "jeg tror jeg ville merket noe på dem dersom de hadde gjort noe slikt som dette." fordi at hva er det å merke hvis man faktisk har vært sammen med personene hele kvelden? Spriker litt den der forklaringen der.

http://www.dagbladet.no/2009/08/21/nyheter/innenriks/drap/siktelse/varetektsfengsling/7756441/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)