fredag 21. august 2009

Tror er en ting, men hva håper de samme folkene?

VG skriver "Åtte av ti tror Stoltenberg fortsetter" men da spør jeg, hva håper de samme folkene? Det er en ting å tro og det er en helt annen ting å håpe.

Jeg tror litt at Stoltenberg forsetter som statsminister, men jeg håper ikke at han gjør det, jeg håper Siv Jensen overtar.

Grunnen til at jeg tror han forsetter er det at de rødgrønne kommer til å gjøre det de kan for at forsatt rasering av norge skal forsette og den rødgrønne media øser på med rødgrønn propoganda mot FrP.

1 kommentar:

  1. Først når valget er over får vi vite hvem
    som blir Norges neste statsminister.
    .




    JILL

    SvarSlett

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)