torsdag 7. mai 2009

Aldri hatt det problemet jeg..

Jeg kommer fra pakistan og har et så absolutt ikke norskt navn, men jeg har aldri hatt et eneste problem med å få jobb her i norge og jeg har vel vært innom 5-6 forskjellige arbeidsplasser i mitt liv her i norge.

Jeg har opplevd å ikke få jobben noen ganger, men det er rett og slett fordi at det finnes faktisk personer i dette landet som har bedre kvalifikasjoner enn det jeg selv har ;)

http://www.dagbladet.no/2009/05/07/nyheter/innenriks/innvandring/deltidsjobb/6106549/

5 kommentarer:

  1. Null problemer her heller, men jeg har norsk fornavn og ett utenlandsk etternavn.

    SvarSlett
  2. Merkelig nok så er det ikke oss innvandrere med "feil" navn men som har jobb media vil snakke med. Det er liksom ikke like kult :p

    SvarSlett
  3. jeg har "riktig" navn (norsk), men sliter allikevel med å finne jobb. Synd jeg ikke kan skylde på navnet mitt:P Kan jo være denne finanskrisen da... hoho..

    SvarSlett
  4. Anonym sa: "jeg har "riktig" navn (norsk), men sliter allikevel med å finne jobb. Synd jeg ikke kan skylde på navnet mitt:P Kan jo være denne finanskrisen da... hoho.."

    Hehe, bra innlegg! Har ikke oppleved noe sånt heller, men aviser må selges, og det gjør de med og skrive hvilket som helst vås de kan, og innvandring og innvandringer er ett stort tema idag!

    SvarSlett

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)