onsdag 27. mai 2009

Hadde fått min stemme..

Jeg for min del ville mye heller stemt på vigrid enn på sv, rødt eller NKP. Grunnen til det er at vigrid iallefall ønsker å bevare sitt eget land mens de 3 andre ønsker bare å ødelegge det.

Men siden jeg nok faller under den kategorien mennesker som vigrid er imot så går ikke min stemme til de, men hadde jeg vært hvit og norsk så hadde jeg uten tvil stemt vigrid.

Jeg nøyer meg med å stemme frp :)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543769
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/politikk/valg09/article2748876.ece
http://riks24.no/index.php/bruker/Valg-2009/Valgnytt/Vigrids-liste-til-stortingsvalget-godkjent-15016

30 kommentarer:

  1. Går vell mer på de som utnytter landet enn de som er her og ser problemet sammen med nordmenn

    SvarSlett
  2. Fysj! Sånt blir jeg kvalm av å høre om. Stemme Vigrid?! Neitakk, håper virkelig folk får øynene opp for hva slags "verdier" dette tålige partiet har! Hilsen Nordmann

    SvarSlett
  3. Det er ikke utenlendinger generelt som er problemet, det er de utenlendinger som kommer hit og utnytter systemet, dreper, voldtar og stjeler som er problemet. Jeg vil gjerne ha de shippa ut snarest, men utenlendinger som har bodd her lenge og som er integrerte osv er jo ikke noe problem.

    SvarSlett
  4. Jeg skjønner tankegangen i dette, men det burde vært totalt unødvendig å godta et såpass kjent høyreekstremt tiltak for å beskytte vårt gamle fedreland, de sittende politikere burde skjerpe seg, i dette tilfellet ville Vigrid fått min stemme...

    SvarSlett
  5. takk. du har verifisert at menneskeheten er oppskrytt.

    SvarSlett
  6. Du slutter aldri å overraske meg på denne bloggen! Hadde aldri trodd jeg skulle høre dette fra en som ikke er "hvit i huden". Det er godt å høre at også innvandrere eller barn av innvandrere stemmer FrP da, for da blir kanskje ikke partiet stemplet som et rasistparti i framtiden.

    Selv er jeg nok litt lenger ut mot venstre. Jeg er på venstresiden i økonomiske spørsmål, men vil aldri stemme SV, Rødt, NKP eller noe lignende. Det blir nok et sentrumsparti. Bare synd ingen av dem tør å ta et oppgjør med innvandringspolitikken.

    SvarSlett
  7. Nå finnes det jo flere partier enn sv, rødt eller NKP (heldigvis).

    Hadde heller vært hjemmesitter enn å stemt Vigrid.

    SvarSlett
  8. bare kom du.. ta en prat med vigrid.. tvedt er naboen. Så skal jeg love deg du ville blitt banka som f FORDI du ikke er hvit.
    Vigrid = hat

    SvarSlett
  9. I en verden med så mye kunnskap om menneskeheten og dens utvikling, vil det bare være dumt å fordømme mennesker basert på rase og foreldede tanker. Alle mennesker, gitt de samme oppvekst- og utdanningsvilkår vil utvikle seg like godt. Alle opplyste ser at religion er roten til alt helvete på jord. Og de som tør stå opp mot disse virkelig syke syke jævlene som misbruker flokkens søken etter mening, må støttes og hjelpes. Ikke foraktes og forties. Men for de røde er det en besettelse å skulle sabotere, trakassere og plage de som ikke har samme forskrudde syn. At røde partier har så stor oppslutning i vårt fedreland burde vel heller vekke avsky, basert på deres grunnideologi; utrydd og bring all opposisjon til taushet...

    SvarSlett
  10. Synd at dette møkkapartiet med totalt forskrudd ideologi får så mye oppmerksomhet.

    SvarSlett
  11. hva faen for slags syk og uintelligent person er du?? jaevlig daarlig formulert er du og. dust

    SvarSlett
  12. Når et friskt menneske får kreft, forsøker legenne å enten skjære bort kreften, eller drepe den med cellegift.
    Legene sier ikke: 2 stakkars kreftceller, de er levende de også og har rett til å være her".

    Vi burde gjort det samme med Vigrid. Nazisme har vist oss en gang for alle at den er en kreftsvulst som burde fjernes i en tidlig fase.
    Nakkeskudd er hva de fortjener.

    SvarSlett
  13. "Synd at dette møkkapartiet med totalt forskrudd ideologi får så mye oppmerksomhet."

    Det kan man takke venstresiden for :)

    SvarSlett
  14. Anonym (27. mai 2009 23:00):

    "Når et friskt menneske får kreft, forsøker legenne å enten skjære bort kreften, eller drepe den med cellegift.
    Legene sier ikke: 2 stakkars kreftceller, de er levende de også og har rett til å være her".

    Vi burde gjort det samme med Vigrid. Nazisme har vist oss en gang for alle at den er en kreftsvulst som burde fjernes i en tidlig fase.
    Nakkeskudd er hva de fortjener."

    Vi burde heller gjort det samme med innvandringa. Man kan med rette påstå at den utgjør en slags reftsvulst for samfunnet vårt. Den truer med å ødelegge landet vårt og livene våre.

    Innvandring har så langt aldri gitt positive konsekvenser for de samfunnene som har blitt utsatt for det - så jeg tror det er lite sannsynlig at det vil skje. Nasjonalisme har derimot hittil aldri gitt negative konsekvenser. Av den grunn er det lite sannsynlig at det kommer til å skje innen nærmeste framtid.

    Naiviteten, kunnskapsløsheten og historieløsheten florerer tydeligvis!

    SvarSlett
  15. De som snakker så fint om innvandring og så stygt om vigrid er noen riktige quislinger!
    Dere landsforædere som jobber FOR innvandring og mot nasjonalisme er en skam for hva besteforeldrene deres kjempet for! Frihet!
    Eller er dere kanskje etterkommere av Quisling?

    SvarSlett
  16. Har du egentlig tenkt i gjennom det du selv blogger her?

    Du sier at du ikke stemmer på disse, fordi de ikke vil godta deg pga fargen. Mer eller mindre.

    Så sier du at dersom du var hvit, ville du stemt på de, vel vitende om synet på "mørke".

    La meg se om jeg forstår deg riktig. Så du sier at OM du var hvit, ville du stempt på et parti som ikke godtar den du selv er nå.

    Herfra kan man jo tolke mye sykt....men vil det si at du egentlig ønsker din egen rase vekk herfra? I såfall, hva gjør du her nå? Siden du ikke er hvit?
    Oppforder du da andre hvite til å stemme på disse slik at de kan få deg vekk?


    Åhh...hodet mitt...hva er galt med verden....

    SvarSlett
  17. Litt underlig formulert. Men det er viktig å tenke på at fremgangen til ekstremister skyldes en politisk mangel på handlekraft og prinsipper i de større partiene. De sliter veldig med å ta faste standpunkter i innvandringsspørsmål.

    SvarSlett
  18. anonym: 01:26 : hehe, ja det kan virke litt innviklet. Men egentlig ikke.

    Det handler om å ville ta vare på eget land.

    Hadde norge i utgangspunktet vært et "farget" land og vigrid et parti som ønsket de hvite ut av norge så hadde jeg stemt på de med den hudfargen jeg har nå.

    Jeg setter meg bare i de etniske norske sin plass og tenker hva som hadde vært best for de jeg. Kultur blandinger er ikke bra for noen land som regel og det viser seg gang på gang at det ikke er bra for norge slik ting er i dag. Og da syntes jeg at det eneste logiske for enhver etnisk nordmann som er glad i landet litt er å stemme på et parti som ønsker å stramme inn veldig i innvandringen og gjerne også full stopp.

    Hadde jeg vært i pakistan så ville jeg ikke hatt hvit innvandring, for blanding bringer f...skap med seg uansett. Det har ikke noe med rasisme eller noe slikt å gjøre men man leser jo alle aviser og statestikker og ser utviklingen.

    Er veldig trøtt nå så kan være dette bare rota det enda mer til for hodet ditt men da får du heller si ifra :)

    SvarSlett
  19. At en som skal stemme Frp også ville vurdert å stemme på nynazistene i Vigrid, sier vel mest av alt om hva slags rask det er som stemmer Frp...

    SvarSlett
  20. Kaller du en pakistaner for "rask" du lille "antirasist"? Sikker på at du ikke bare er en liten skap rasist? :p

    SvarSlett
  21. Hei, "innvandrer", hva med å gå ut med navn? Jeg har NULL tro på at du er det du sier du er.

    SvarSlett
  22. Jan: Og det er din rett å ikke tro det. Men ettersom jeg ikke har lyst på juling eller å bli spyttet på hver dag av mine naboer så holder jeg meg anonym :)

    SvarSlett
  23. Du har iallefall ekstremt bisarre holdninger til å være pakistaner. Det virker som om du ikke er istand til å sympatisere med noen andre fra dine foreldres land eller noen muslimer. Det virker også vagt som om du tror at alle innvandrere stemmer hardt til venstre. Underlig, når de fleste jeg kjenner stemmer Høyre eller Venstre.

    Som sagt, hvis du faktisk er andregenerasjonsinnvandrer, så er du den mest bisarre jeg har støtt på. For ikke å snakke om den mest negative.

    Kom igjen: ikke en positiv artikkel om innvandrermiljøer?

    SvarSlett
  24. Ikke alle kan være like Jan :)
    Hadde jeg ytret mine meninger slik jeg gjør nå uten å kunne vært anonym? Nei, for jeg ønsker ikke å leve i frykt.
    Jeg har aldri trodd at alle innvandrere stemmer hardt til venstre, men det er alt for mange nordmenn som gjør det. Flere og flere av de innvandrerene jeg kjenner stemmer frp fordi at de er lei av at nabolaget deres sakte men sikkert gjøres om til det de rømte ifra.

    Jeg sier bare min mening om det som irriterer meg og som indirekte påvirker meg, for hver gang en innvandrerer gjør noe galt og havner i media så stiger rasismen et lite hakk. Slik er det bare desverre.
    Når det kommer noe positivt i media om innvandrere så skal jeg heller skrive om det :P

    SvarSlett
  25. Forresten, du kjenner nok noen "bissare" innvandrere, hvis de kunne snakket/skrevet anonymt :)

    SvarSlett
  26. Vel, hvis man ligger til høyre meningsmessig, så vil vel enhver stemme til venstre føles som en for mye. Og omvendt. Stemmegivningen er, som i de fleste demokratiske land, ca. 50/50.

    Som en nordmann som, til tross for at jeg bor i en større by, utelukkende har opplevd vold og trusler fra heilnorske, blonde bygdetullinger, så må jeg si at jeg er minst like bekymret for irrasjonelt hat ovenfor alle muslimer (eller innvandrere generelt) som jeg er ovenfor radikal islam i Norge.

    Ingen har noensinne påstått at Norge er noe utopia, eller at vi ikke skal bry oss om de problemene som finnes, men etter å ha lest både statistikk og sett virkeligheten rundt meg, så kan jeg ikke annet en å si at det ikke er så ille.

    Selv oppfatter jeg FrP som det partiet som kanskje er det mest naive i slike spørsmål, fordi de, iallefall i offentlig fremtoning, virker lite i stand til å se individer eller mindre grupper. Så lenge løsningsforslagene deres er basert på å rette seg mot en stor, grå masse, uten noe forsøk på dialog eller kunnskap, har jeg vanskelig for å ta dem helt alvorlig.

    Mange av tingene de sier virker da også som rene luftforeslag, de høres imponerende ut, men vil ikke ha noen praktisk effekt.

    SvarSlett
  27. Anonym skrev 27. mai 2009 20:19: "Det er ikke utenlendinger generelt som er problemet, det er de utenlendinger som kommer hit og utnytter systemet, dreper, voldtar og stjeler som er problemet."


    Det du beskriver er konsekvensene av en forferdelig innvandringspolitikk som er drevet frem av rikspolitikere og "eliten" i Norge uten at de har fått dette klarert fra norske velgere på forhånd.

    Derfor ligger ansvaret hos rikspolitikere, pressgrupper og deres støttespillere.

    Rikspolitikerne burde ha spurt velgerne om innvandringspolitikk og det burde selvsagt først ha vært lagt frem faglige konsekvensanalyser over hva som vil skje (demografi, kriminalitet, konflikter, velferdsordninger, osv).

    Rikspolitikerne har handlet på egenhånd, de har overstyrt folkets vilje og dermed brutt med demokratiets forutsetning (folkeviljen).

    Alle asylsøkere, flyktninger og gjenforening burde kun ha fått hjelp i deres nærmeste trygge område. Det er der problemene skapes og det er der de må løses.

    SvarSlett
  28. Til den øvrige debatten i kommentarfeltet over:

    "83 prosent av norske muslimer stemte rødt ved sist stortingsvalg, viser en ny undersøkelse."

    http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article643981.ece

    Slik er det også statistikken i andre vestlige land, muslimer stemmer sosialistisk og sosialistene ligger langflate for å godtgjøre og fortsette importen av muslimer.


    Og media vil ikke avsløre dette, kanskje fordi undersøkelser dokumenterer at journalistene er venstrevridde?

    http://www.adressa.no/meninger/article1321698.ece

    SvarSlett
  29. Anonym (27. mai 2009 20:16):

    "Fysj! Sånt blir jeg kvalm av å høre om. Stemme Vigrid?! Neitakk, håper virkelig folk får øynene opp for hva slags "verdier" dette tålige partiet har!"

    Verdiene er å ta vare på seg selv, sin familie, sitt land, sine landsmenn, sin kultur, sitt levesett. Finnes det bedre verdier? Det kan jeg ikke forestille meg! De verdiene har folk risikert liv, helse og eiendom for i tusener av år. Det er ikke akkurat snakk om småtterier og bagateller...

    Anonym (27. mai 2009 22:35):

    "Synd at dette møkkapartiet med totalt forskrudd ideologi får så mye oppmerksomhet."

    Totalt forskrudd ideologi? Jeg vil ikke påstå at det partiet baserer seg på kommunisme.

    SvarSlett
  30. Kjære "Innvandrer". Du er av blant dem som gjør meg oppgitt. for ettersom det jeg har forstått utifra det du har skrevet, så vil du at jeg og min mor (hun ble adoptert til norge fra sør-korea, og jeg er halvt asiatisk og halvt italiensk) skal bli sendt ut ifra Norge så snart som overhode mulig, bare på grunn av at vi er mørkhudete og kommer opprinnelig fra et annet land. hvis dette er dine meninger og slik du ville gjort hvis du hadde vært hvit her til lands så kan du vel begynne med å ta med deg familien din og reise i en toppfart tilbake til Pakistan. Da har du bidratt ut til det fulleste i den ideologien som du tror på! :) for min del må du bare bli!! men for din egen del så kan du jo bare dra..!

    SvarSlett

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)