søndag 24. mai 2009

Ingenting å advare mot, det er helt nødvendig!

Mohammad usman rana raser mot frp og den såkalte "islamfobien" som han mener de har.

Jeg syntes alle ikke-muslimer burde ha islamfobi, jeg har islamfobi så det holder og jeg ble født muslim. Takk "whatever" at foreldrene mine klarte å tenke selvstendig og ikke ønsket å underkaste seg en fantasi figur når de kom til dette flotte landet som norge er.

Stopp undertrykkelsen av muslimske jentebarn, si nei til de rødgrønne og si ja til frp!

Og her synker Rana så langt ned det går ann å komme, "Rana viser samtidig til en artikkel i Dagsavisen om at Frp-politikere ofte er straffedømt."

For de som gidder å klikke seg inn der for å lese så kan man lesefølgende:
"En gjennomgang av saker som er skrevet om i media de siste seks årene viser at minst 28 personer med verv i politiske partier har brutt loven."
OI! HELE 28 politikere totalt de siste 6årene? Hadde rana strøket "frp-" og bare sakt "politikere ofte er straffedømt" så hadde han forsatt tatt feil.

Og så:

"Partiet med flest lovbrytere er Frp. I løpet av de siste seks årene er 12 Frp-ere dømt for alt fra drap til underslag. Til sammenligning er fem personer fra Ap dømt mens det er tre fra KrF. "

oi oi, HELE 12 lovbrytere av hvor mange frp politikere toltalt?

Lurer på hvor mange straffedømte det er i "Muslimsk og Pakistansk Studentsamfunn" som mr rana tidligere var leder for? Hadde vært flott om en avis fant frem de tallene? Eller hadde det kanskje vært rasisme?

Skjerp deg mohammad! Det du driver på med her er bare lavmål!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=547772

7 kommentarer:

  1. Muslimer burde ikke finnes i Norge. Dette var et kristent land og burde forstatt være det.

    SvarSlett
  2. Har aldri forstått slike tapere som deg. at du lider av islamofobi sammen med foreldrene dine, og det er lett å se at du også lider av et mindreverdighetssyndrom i forhold til Etniske Nordmenn. At idioter som deg og foreldrene dine som kommer fra et muslimsk land å velger å kaste av seg klærne og begynne å spise svinekjøtt for å vaske vekk deres egen kultur fra deres sinn skal ikke gå utover oss innvandrere og annengenerasjonsinnvandrere som helst vil holde på deler av sin opprinnelige kultur. Gå å sleik litt mer hvit bakende å la oss muslimer med verdighet å stolthet være i fred. M.a.o få deg et liv og noen venner. Å innse det du er ikke Etnisk Norsk å du kommer aldri til å bli det. Ingen av oss kommer til å bli godtatt som likeverdige borgere dette århundret. Men synd for dine HVITE venner så har vi all rett til å være her:)

    Danny er jo med i FRP slike idioter som deg og han er de eneste FRP kommer til å få fra vårt miljø. Ha ha ha ha PR Kåte tapere....

    SvarSlett
  3. Så barna mine skal føle seg anderledes og som anenerangs personer bare forde de har foreldre som er muslimer? Jeg har blitt spyttet på,knuffet unna, blitt puffet ut i veien, fått slengt etter meg hore for at jeg bærer skaut på hodet. Alt etter denne hjabdebatten. Jeg er norsk, hvor skal jeg dra? og hvorfor skal mine valg bli tråkket på. Lykket til med frp. Jeg er for første gang redd i mitt eget land. (bare for å si at jeg er norsk konvettitt)

    SvarSlett
  4. Bra blogg! Jeg er helt enig i hva du skriver :)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. "Stolt Muslim" lenger oppe her er jo et godt eksempel på hvor tolerant islam er, er det rart islam har mange fiender rundt om i verden?
    "Stolt Muslim" er jo et prakteksempel på hvorfor frp er mot islam og hvorfor de fleste fornuftige folkene i dette landet ikke ønsker islam i norge eller europa.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)