onsdag 6. mai 2009

rødgrønne løgner.. IGJEN..

Ja denne gangen er Kristin Halvorsen ute og lover enda billigere barnehager hvis de rødgrønne vinner valget i år.. Sist gang de vant så lovet hun vel FULL barnehage dekning innen utgangen av 2007 og lovet det at hvis det ikke ble gjort så skulle hun gå av.. Hvor ble det av det løftet? Sitter hun ikke enda med makten??

Jeg er sikker på at den dama der hadde solgt sin egen mor om noen tilbød å kjøpe henne.
Og noe større lystløgner har jeg vel egentlig aldri vært ute for i den norske regjering siden jeg kom til dette landet..

Det er en tragedie hvis de rødgrønne vinner valget..
Da ville jeg faktisk heller hatt vigrid med roret, OG JEG ER PAKISTANER!!!

http://www.dagbladet.no/2009/05/06/nyheter/barnehage/barnehageplass/kontantstotte/6083960/
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2719390.ece

Håvar Krane husker også mer enn meg, ifølge hans blogg så lovet Sv gratis barnehageplasser ved sist valg..

4 kommentarer:

  1. I år MÅ det norske folk lære av sine tabber!
    Ikke vær dumme og naive og stem rødgrønt i år også! For det er nettopp dumme og naive de som stemmer rødgrønt er..

    SvarSlett
  2. Er så enig så enig! Har nok hørt den før som du sier! ;)

    MvH -Dråpe-

    SvarSlett
  3. Det er godt at en Norsk-pakistaner mener det samme om dette :) Alle tror jo at dere bare vil strømme på og ta jobbene våres og føde oss ut :P
    Vist folk stemmer noe mer alternativt enn Rødt og grønt i år, så vil vi overleve :)

    Stå på! liker Bloggen din!

    SvarSlett
  4. Om du ikke har fått det med deg tjommi, så har Norge oppnådd full barnehagedekning, - før denne stortingsperioden er over. Altså før Kristin Halvorsen lovet å gå av om målet ikke ble nådd.

    Lenge leve "nutcases" i Vigrid. God bedring

    SvarSlett

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)