fredag 22. mai 2009

venstreekstreme og muslimene viser sin avsky mot ytringsfriheten, igjen..

Det er ikke første gangen en lovlig demonstrasjon er blitt forsøkt stoppet av venstreekstreme og muslimer og da har det skjedd igjen..
Jeg er jo selvfølgelig ikke enig med hva norgespatriotene står for, men de har da lov til å si sin mening de også uten at folk skal stå og rope de opp i trynet om at de skal komme seg hjem og at de er nazipakk?

På filmen tv2 har lagt ut så ser man muslimer dytter rundt på øyvind heian og tråkker på noen plakater og jeg syntes virkelig det nettopp viser hva norgespatriotene skal frem til med sin demonstrasjon, islam = null ytringsfrihet.

Men selv om jeg ikke støttet norgespatriotene så støtter jeg de andre som hadde møtt opp for å lovlig demonstrere nemlig "stopp islamiseringen av norge" for jeg er 100% mot islam for det er en religion som tilhører steinalderen.

Og hvis man skulle dømt disse demonstrasjonene som en fotballkamp så hadde det vært norgespatriotene/sian - 1 venstreekstreme/muslimer - 0 og det er fordi at at venstreekstreme og muslimene er imot ytringsfrihet og tyr ofte til vold og trusler mens norgespatriotene og sian bare sto og viste frem sitt budskap.

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/article2742043.ece
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2741526.ece
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547674

17 kommentarer:

  1. muslimhets er et annet ord for "muslimer som hetser nordmenn"

    SvarSlett
  2. Hvorfor er det slik at når de "høyreekstreme" demonstrerer så er det utlendinger som viser mest rasisme?

    SvarSlett
  3. anonym #1, ja det må være noe slikt. For det er vel få som blir hetset så mye av muslimer som det lesbiske, homofile, bifile og transpersoner gjør og de har jo skrevet under på oppropet mot muslimhets. Eller iallefall så har landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner (LLH) gjort det.
    De kan jo ikke være så dumme at de skyter seg selv i foten med å signere under på noe som gjør at muslimene får mer spillerom her i norge? Det ender jo med steining av homofile.

    SvarSlett
  4. Ja i dag viste muslimene og de nyttige idiotene fra venstre seg fra sin virkelige side! De er en skam for friheten våre foreldre og besteforeldre kjempet for. De største quislingene er klart venstresiden.

    SvarSlett
  5. Politiet må slå hardere ned på venstreekstremisme og islamisme i Norge, vi må ikke akseptere at disse gruppene får monopol på meninger. SIAN bør få lov til å holde lovlige demonstrasjoner, i fred og ro.

    Fornuftig og grei oppsummering fra bloggeier.

    Har selv forlatt mine foreldres tro (islam), fordi den er uforenlig med frie mennesker, demokratiet og menneskerettighetene.

    http://antiislamistnorge.wordpress.com/

    Vern om ytringsfriheten, kritiser islam og andre fritt

    SvarSlett
  6. Ser Arne Tumyr sier innvandringen minner om Naziztenes innvasjon i 1940.... Trist at så mange av sympatisørene ble igjen da

    SvarSlett
  7. muslimene blir konstant trakasert her i norge for tiden.
    Hver eneste dag er det ett eller annet negativt om muslimer på tv'en. her har media et stort ansvar...

    Mener ikke at norge skal godta å bli islamisert, det er de som kommer til landet, ergo det er de som må integrere seg.
    Men tenk noen Kristne skulle flytte til et annet land og hver eneste dag sier de på nyhetene at man må passe seg for disse kristne, farlige menneskene.

    SvarSlett
  8. De fleste folk som tilhører Islam, i det norske sammfunn, kom nok sikkert til Norge, netopp fordi de blir/var forfulgt, p.g.a. religion/meninger.... Tar de tråden opp, på nytt???????

    SvarSlett
  9. muslimer vs nordmenn? Eh? Om man er muslim kan man ikke være norsk? Norge kommer aldri til å bli muslimsk. ALDRI!
    Se på historien! I alle oppegående samfunn blir religioner svekket over tid, de tilpasses nye tider og kunnskap tar plassen til religionene. Norge er et av få land med en statsreligion, selv om de fleste innbyggere ikke er religiøse. DET er en skam!
    Religion er overtro, og fremmedfrykt er kunnskapsløshet. For å bekjempe religioner OG rasisme, er kunnskap nøkkelen. Redd for islamisme? Bli venn med en muslim! Da er sjansen stor for at ihvertfall en av dem får litt bakkekontakt, sukk.

    SvarSlett
  10. anonym 21:40 : Man høster som man sår.
    Når noen muslimer i amerika truer med å sprenge ting, skal media bare ignorere det for å ikke stille muslimer i et dårlig lys? Når muslimer krever ditt og datt her i norge, skal media bare ignorere det for å ikke stille muslimer i et dårlig lys? Når det blir avdekket smugler sigaretter og våpen i norske moskeer, skal media bare ignorere det for å ikke stille muslimer i et dårlig lys?

    Hver gang det er noe negativ om en muslim eller om muslimer i media så er det fordi at h*n/de har gjort seg fortjent til det.

    Reis til et muslimsk land og se hva som sies om kristne der! Se på egypt for faen, de skulle slakte alle de 300.000 tusen grisene som fantes i landet i "frykt" for at svineinfluensa skulle spre seg til egypt selv om det enda ikke er blitt påvist smitte fra gris til menneske. Forresten så er de 300.000 grisene mer eller mindre det eneste levebrøder de fattige kristne som bor i slummen i egypt har å brødfø seg med. Når sist ble ALLE kebabsjapper nedlagt her i norge i frykt for å spre de bakteriene som kebabsjappene faktisk sprer pga mye smuglerkjøtt og dårlig oppbevaring av kjøtt?

    Slutt å sutre, muslimene har det uansett mye bedre her i norge enn i det muslimske landet de flyktet ifra, ellers så kan de jo bare reise tilbake igjen? Er jo ingen som tvinger dem til å være her hvis de liksom har det så fryktelig etter at vi ga de beskyttelse når de kom her?

    SvarSlett
  11. "fremmedfrykt er kunnskapsløshet" vel, er jo ikke mye fremmed med det som skjer i norge. det blir jo bare mer og mer vanlig og i visse deler av oslo så er det hvite personer som er de "fremmede"

    SvarSlett
  12. Jeg er enig i at det negative alltid løftes fram i media og at muslimer kan bli frustrerte på grunn av dette, men likevel må jeg si at jeg synes både islam og kristendom er utdatert og bør legges på historiens skraphaug. Jeg tror på en fremtid der mennesker enten ikke tror, eller holder sin tro for seg selv. Jeg tror, men jeg tror alene.

    Det er unødvendig å angripe Øyvind Heian selv om de er uenige med han. Selv synes jeg NorgesPatriotene er et tulleparti, men jeg vil jo ikke gå fysisk til angrep på dem! En debatt med ytringsfrihet er ikke de troende muslimenes eller de venstreradikale sin førsteprioritet!

    SvarSlett
  13. har laget en graf som viser hvordan vold i oslo har ekslarert i samhold med innvandringen. www.lastmeasure.com/ps_hi_lol_nk

    SvarSlett
  14. dt er en ting jg lurer på,hvorfor blir alle muslimer fremstillt som islamister? jg er ganske sikker på at de fleste av dere som har skrevet på denne bloggen ikke kjenner noen muslimer, derfor er deres holdning til "islamister" negativ. jg er etnisk norsk og har mange venner med ikke vestelig bakgrunn. de er født å oppvokst her og er sterkt i mot mye av det samme som oss, så hvorfor skal vi kritisere dem da?

    SvarSlett
  15. Til "anonym kl 23:29"

    Alle som bekjenner seg til islam er islamister, så enkelt er det.

    Det er foretatt mange undersøkelser i mange land, de fleste muslimer støtter terror, støtter kampen mot demokratiet, de fleste muslimene støtter mindre ytringsfrihet, osv.

    Det gjør de fordi de finner støtte i islam/koranen/mm

    Andre og tredje generasjon muslimer i vestlige land er ofte enda mer "radikale" enn hva deres foreldre og besteforeldre var.

    Se også på hvordan muslimer i Norge er, de henter omtrent utelukkende ektefeller fra besteforeldrenes hjemland, ingen jenter får gifte seg med gutter som ikke er muslimer og også her er andre generasjons muslimer mye mer "radikal" (wahabish) enn sine foreldre. De blir mer og mer slik muhammed mente islam var, altså bakover i tid.

    Jeg er oppvokst i et muslimsk land, de fleste i min familie er muslimer, har skolekamerater og omgangsvenner som er muslimer, så jeg vet hva dette er.

    Tror også bloggeier her på innvandrer.blogspot.com har muslimske foreldre.

    Vi snakker derfor av erfaring, noe de fleste nordmenn er i ferd med å få: erfaring om hva islam er.

    SvarSlett
  16. Innvandreren: Jeg tenkte nøyaktig det samme. Jeg synes heller ikke Norgespatrioten virker som en flott kar, men da de muslimene og venstreraddisene begynte å oppføre seg truende mot ham, dytte ham, og skremme ham vekk fra hans egen lille markering, beviste de egentlig bare poenget hans: De er en direkte trussel mot ytringsfriheten. Og så, ved en utrolig ironisk tilfeldighet, eksploderer det samtidig i Athen: Muslimer går amok fordi en politimann rev i stykker en eller annen gammel bok (Koranen). Jeg synes det er trist.

    SvarSlett
  17. Jeg har jobbet med muslimer, jeg har hatt muslimske jenter og gutter i min klasse,
    jeg har blitt stemplet som hore og spyttet på av muslimske menn, nesten voldtatt,
    en gang fikk jeg et slags stoff i brusen min,
    men dosen var for liten og jeg kom meg hjem til slutt(hadde ikke min venninne hjulpet meg.. )
    jeg var 14 da.. etter det fikk jeg enda flere selv opplevde erfaringer om islam og muslimer..
    Jeg har blitt truet med vold, og jeg har blitt klådd på, trakasert,hetset med fordi jeg er en hvit umuslimsk kvinne. jeg ble en gang bedt på besøk av noen muslimske menn, en fyr søstra mi kjente skulle kjøre meg.
    (søstra mi spurte han )da bilen kom var de flere i bilen, men de kjørte til et annet hus og spurte om jeg ville komme inn. flere ganger.. de virket svært falske og stresset, så jeg våget ikke å gå inn,
    selv om de kom ut til bilen og lokket med det ene og det andre, en spurte om jeg ville ha noe å drikke, jeg sa sa, men da må du komme inn sa han.. jeg tok ingen risiko! fordi jeg hadde lært.
    (til og med min søster fikk de samme tanker da de dukket opp flere i bilen..)

    men kanskje min mening og erfaring ikke har noen betydning for de som ønsker å "stoppe muslimhets"?

    SvarSlett

Det er intet krav, men hadde vært flott om alle valgte seg et navn når de skriver her, mye lettere å svare da :)